dats24 logo
DATS 24 initiatieven|trending14/10/2024

Minder bots, meer menselijk contact

De beste service krijg je bij DATS 24

Chatbots. Geautomatiseerde systemen. Ze nemen de klantenservice steeds vaker over. Niet zo bij DATS 24. Wij gaan voor menselijke interactie want échte klanttevredenheid begint bij een directe en persoonlijke service. Daarom is er Babs: geen robot, maar een behulpzame medewerker die voor je klaarstaat om je te helpen met al je vragen.

Minder bots, meer persoonlijke aandacht dankzij Babs

Veel bedrijven vertrouwen op chatbots en automatische antwoorden om je snel te helpen. Handig? Ja. Maar vaak beperkt en frustrerend. Wat met een complex probleem dat meer uitleg en nuance vraagt? Of als je de zoveelste keer dezelfde vraag stelt of de status wil weten van een dossier.

Wij doen het anders en leggen de nadruk op persoonlijke interactie. Met Babs kies je voor een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn, die altijd klaarstaat om jouw vragen te beantwoorden. 

Geen standaardantwoorden of lange wachttijden. Wel direct contact met iemand die écht naar je luistert en de beste oplossing vindt voor jouw situatie.

Warm en toegankelijk  

Babs is het bewijs van onze klantgerichte benadering. Je kan erop vertrouwen dat we je vraag gericht aanpakken. Want je kan altijd iemand bereiken die je situatie begrijpt en je persoonlijk verder helpt.  
 
Heb je een vraag over tanken? Energiecontracten? Of duurzame oplossingen? Babs staat klaar om voor jou helderheid te scheppen. Met menselijke warmte en aandacht zorgt ze dat jij een positieve ervaring hebt. Hoe eenvoudig of complex je vraag ook is.  

Persoonlijke interactie: 4 voordelen 

Je wordt sneller en beter geholpen

Je spreekt direct met een medewerker. Dus Babs kan je snel helpen met specifieke vragen of problemen. Zonder te navigeren door een doolhof van geautomatiseerde antwoorden. En zonder zoektocht naar de juiste sleutelwoorden om het juiste antwoord op je vraag te krijgen. 

Je voelt minder frustratie, en meer tevredenheid

Door de persoonlijke benadering voel je je gehoord en begrepen. Da’s een prettige ervaring en maakt je als klant blijer, als je dan toch contact opneemt.

Je krijgt deskundig advies op maat

We zijn meer dan een klantenservice. Je krijgt advies op maat, afhankelijk van jouw behoeften en situatie. Zoek je tips om energie te besparen? Of hulp om het juiste tarief te kiezen? Je mag rekenen op professioneel advies - afgestemd op jou.

Je ervaart gemak en gemoedsrust

Er is altijd iemand om je te helpen. Dat geeft een fijn gevoel van zekerheid. En maak je geen zorgen over onduidelijke antwoorden of technische problemen. Een deskundige staat voor je klaar.